کد خبر: ۱۰۶۵۲۹

چرا وقتی بسیار آسان تر است که در خانه بمانید، شیرینی بخورید، نوشیدنی بنوشید و ایکس باکس بازی کنید، تمرین نکنید

ورزش نکردن،ورزش


ورزش نکنید


چرا وقتی بسیار آسان تر است که در خانه بمانید، شیرینی بخورید، نوشیدنی بنوشید و ایکس باکس بازی کنید، تمرین نکنید. اگر شما به دنبال یک دلیل خوب برای باشگاه نرفتن هستید، ورزش نکنید جای درستی آمده اید.
دوست ندارید که امروز ورزش کنید؟ راحت باشید و از این ۵۱ بهانه کمک بگیرید.

۱- سگم، دفترچه تمرینی مرا خورده و نمی توانم به یاد بیاورم که آخرین بار چه کار کرده ام.

۲- باطری تلفن همراه شما تمام شده و نمی توانید شارژر را پیدا کنید و در نتیجه بسیار خطرناک است که به باشگاه بروید. ممکن است مشکلی پیش بیاید و شما هیچ راهی نخواهید داشت که دنیا را آگاه کنید که به کمک نیاز دارید.

۳- تیم فوتبال مورد علاقه شما در اواخر روز یکشنبه بازی دارد و سریال مورد علاقه تان نیز امشب پخش می‌شود. شما دیرتان شده و هیچ زمانی ندارید که یک تمرین را بین این برنامه های تلویزیون جای دهید.

۴- تنها نصف پیمانه پودر پروتئین در کمدتان باقی مانده و شما فکر می کنید که ممکن است گرفتار وضعیت کاتابولیک شوید! پس چرا وزنه بزنید، وقتی که فقط ۱۵ گرم پروتئین برایتان باقی مانده، و نه مقداری که شما را به میزان مورد استفاده روزانه تان برساند.

۵- امروز دوشنبه است. همه افراد باشگاه می خواهند با رک اسکوات تمرین کنند و تمام نیمکتهای پرس سینه را اشغال می کنند. شما احتمالا نمی توانید با  وجود تمام این وقفه ها و حواس پرتی ها، تمرین خوبی داشته باشید.

۶- تمام لباسهای خوب تمرینی تان، کثیف هستند و شما دوست ندارید با ظاهری شبیه یک احمق به باشگاه بروید.

۷- یک بحث داغ فیسبوکی پیرامون تغذیه پس از تمرین در جریان است و شما نمی خواهید فرصت توهین و سرزنش را از دست بدهید.

۸- یار تمرینی شما بیمار است و شما نمی خواهید به تنهایی تمرین کنید.

۹- شما در آخر هفته پرخوری کردید، رژیمتان را بهم زدید و تمایلی ندارید که امروز با خودتان در آینه روبرو شوید.

۱۰- حرکات کرانچ به شما کمک نمی کنند که به شکمی شش تکه دست یابید، بنابراین دلیلی ندارید که دیگر تمرین کنید.

۱۱- شما به تازگی با دوست دخترتان بهم زده اید و او در همان باشگاه تمرین می کند. نزدیک شدن به او، بیش از حد آزاردهنده خواهد بود.

۱۲- بیرون باران می بارد و ممکن است مدل موی جدید شما در مسیر سوار شدن به ماشین، خراب شود.

۱۳- شما یک تمرین را از دست دادید و برنامه تان بهم ریخته. تصمیم دارید کل هفته را تمرین نکنید تا بتوانید جدول زمانی تان را به روال سابق برگردانید.
مطلب مرتبط:  مثبت فکر کنید تا تمرین بهتری داشته باشید

۱۴- یک نفر به تازگی به شما گفته که سردرگمی عضلانی، یک ضرورت است و وقت آن است که تمرینات تان را تغییر دهید. شما هیچ ایده ای ندارید که چه کاری انجام دهید، بنابراین تصمیم دارید امروز را خانه بمانید و تمرین نکنید.

۱۵- شما یک مکمل جدید قبل از تمرین سفارش داده اید که بسیارعالی است اما هنوز به دستتان نرسیده است. هیچ راهی وجود ندارد که قبل از رسیدن آن، به باشگاه بروید چون این مکمل، مزایای زیادی برایتان خواهد داشت.

۱۶- انگیزه شما کم است و باورتان این است که تمرین وحشتناکی خواهید داشت.

۱۷- صبح شنبه است و شما خمارید.

۱۸- صبح یکشنبه است و شما یک خماری دیگر را تجربه می کنید.

۱۹- دکتر آز تا یک ساعت آینده به تلویزیون می آید و قرار است در مورد جدیدترین ماده غذایی از بین برنده چربی، صحبت کند.

۲۰- هیچ کس شما را جدی نمی گیرد، بنابراین تصمیم دارید که بجای باشگاه رفتن، در خانه بنشینید و بستنی بخورید.

۲۱- شما به تازگی به آخرین هدفتان رسیده اید و حالا هیچ ایده ای ندارید که برای چه هدفی تمرین کنید.

۲۲- امروز بیش از حد احساس پیری می کنید.

۲۳- هواشناس گفته که ممکن است امروز، یک اینچ برف ببارد . بنابراین شما تصمیم گرفتید که ریسک نکنید.

۲۴- شما به تازگی با یک خانم قرار گذاشته اید. تمام اهداف شخصی تان را برای مدتی کنار می گذارید تا بتوانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، او را تحت نظر داشته باشید.

۲۵- تمرین کردن، بیش از حد سخت است بنابراین شما تصمیم دارید بجای ورزش از غذاهای کم چرب و کم قند استفاده کنید و امیدوار باشید که احساس بهتری پیدا کنید.

۲۶- (نام هر عضله ای که دوست دارید را اینجا قرار دهید) شما سفت و خشک شده است پس چرا به خودتان زحمت دهید؟

۲۷- برنامه بدنسازی که از تلویزیون پخش شد، بسیار جالب بود بنابراین تصمیم دارید که DVD های آن را سفارش دهید و تا زمانیکه از طریق پست به دستتان برسد، در خانه بمانید.

۲۸- متوجه شدید که نمی خواهید حجیم و عضلانی شوید.

۲۹- یک نفر به تازگی به شما گفته که اهدافتان احمقانه هستند و شما اعتماد بنفستان را از دست داده اید. در نتیجه تصمیم دارید که برای مدتی به باشگاه نروید.

۳۰- شما نگرانید که شاید به اندورفین معتاد شوید.
مطلب مرتبط:  ۳ کاری که نباید در باشگاه انجام دهید

۳۱- شما یک خانم هستید و دوست ندارید که به اندازه بدنسازان حرفه ای IFBB، بزگ و حجیم شوید.

۳۲- تمرین دیروزتان سخت بود و نمی خواهید دچار تمرین زدگی شوید.

۳۳- امروز سه شنبه است و فیلم سینمایی مورد علاقه شما بصورت DVD به بازار عرضه می شود. به جای رفتن به باشگاه و ۵ بار تماشای آن، قصد دارید در خانه بمانید و آن را ۶ بار تماشا کنید!

۳۴- شما فقط می توانید در طول صبح زود ورزش کنید و آن، آنقدر ساکت و کسل کننده است که امروز، حوصله انجام آن را ندارید.

۳۵- شما متوجه شدید که سبک زندگی سلامت و تناسب اندام، بیش از حد استرس زاست و آن استرس، زندگی‌تان را خراب می کند.

۳۶- آی پاد شما ، درست کار نمی کند و شما احتمالا نمی توانید بدون لیست پخش تان، وزنه بلند کنید.

۳۷- شما سرتان شلوغ است و به این نتیجه رسیده اید که اگر نتوانید ۲ ساعت در روز تمرین کنید، ارزشی برایتان نخواهد داشت.

۳۸- شما در آینه به خودتان نگاه می کنید و حس می کنید پیرتر از آن هستید که بتوانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۳۹- بعضی از افراد در باشگاه دائما سعی می کنند شما را به نوعی نصیحت کنند بنابراین تا زمانیکه یک باشگاه دیگر پیدا کنید، دست از تمرین می کشید.

۴۰- من بیش از حد چاق هستم.

۴۱- تمرین من هیجان انگیز نیست و فکر کنم که امروز تمرین نخواهم کرد.

۴۲- همکاران من فکر می کنند که سبک زندگی بدنسازی، مزخرف است بنابراین من برای خوشحال کردنشان، آن را رها می کنم.

۴۳- بیرون بیش از حد گرم/سرد/تاریک/طوفانی یا هرچیز دیگری است.

۴۴- زومبا جالب بنظر می رسد. فکر کنم ممکن است بجای آن، زومبا انجام دهم.

۴۵- یک نفر به من گفته که تمام تمرینات مورد علاقه من برای مفاصلم، مضر هستند.

۴۶- تجهیزات باشگاه من ، افتضاح هستند . چرا به باشگاه بروم؟

۴۷- من می خواهم ورزش کنم اما پولی برای عضویت در باشگاه ندارم.

۴۸- بچه های قدیم باشگاه هرگز در رختکن هیچ لباسی بر تن ندارند و این کار، شما را معذب و ناراحت می کند.

۴۹- من برای اسکات/ددلیفتینگ/المپیک لیفتینگ/ دویدن، کفش های مناسب ندارم.

۵۰- پارکینگ باشگاه همیشه پر است و شما علاقه ای ندارید که ۱۵۰ فوت تا درب باشگاه را پیاده بروید.

۵۱- دیگر دیر شده و من حس و حال روزهای قبل را ندارم. به همین دلیل، فردا تمرینم را انجام خواهم داد.

منبع :fitnessmagazine.ir
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
به اشتراک بگذارید :